«Професійно особистісна готовність випускників здійснювати виховну роботу у сучасному освітньому середовищі»



Сучасне суспільство має потребу в спортивному педагогові, здатному  до сприйняття інноваційних технологій, розв’язання неординарних психолого-педагогічних завдань, готовому стабільно й компетентно здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність.
Професійна компетентність спортивного педагога включає вміння вільно орієнтуватися в потоці наукової інформації у фаховій діяльності, запроваджувати інноваційні педагогічні технології, створювати авторські навчальні програми. Творчий підхід до розв’язання нестандартних психолого-педагогічних завдань можливий лише за умови свідомого оволодіння методами наукового пізнання, ознайомлення з методологією та логікою наукового дослідження.
Учитель подібний до садівника і хірурга одночасно. До хірурга – тому, що повинен видаляти з душі неправильні переконання, що склалися. До садівника – тому, що повинен садити дивні квіти людяності. Людина, що вибрала цю святу посаду, забов’язана сама себе звіряти з вищими критеріями: тут вже неприпустимі слабкості, які прощаються звичайним людям, адже вчитель – це не тільки професія, це і покликання. Ще краще сказати – служіння.
Наші випускники мають такі якості і задатки і майже всі готові здійснювати виховну роботу в сучасному освітньому середовищі.
Педколедж допоміг молоді стати освіченими, активними, відповідальними громадянами, творцями демократичного суспільства.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

вправи в висах і упорах 4 курс

2 Тема.Вступ до спеціальність. Історія розвитку термінології спорту. Термінологічні запозичення з іноземних мов у сфері фізичної культури та спорту. Поняття про термінологію. Значення термінології. Структура спортивної термінології.

1 Тема. «Вступ до спеціальності» галузі фізичне виховання і спорт як навчальна дисципліна. Місце фізичної культури в загальній культурі людства. Основні завдання, форми і засоби фізичної культури. Функції фізичної культури.