«Професійно особистісна готовність випускників здійснювати виховну роботу у сучасному освітньому середовищі»
Сучасне
суспільство має потребу в спортивному педагогові, здатному до сприйняття інноваційних технологій,
розв’язання неординарних психолого-педагогічних завдань, готовому стабільно й
компетентно здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність.
Професійна
компетентність спортивного педагога включає вміння вільно орієнтуватися в
потоці наукової інформації у фаховій діяльності, запроваджувати інноваційні
педагогічні технології, створювати авторські навчальні програми. Творчий підхід
до розв’язання нестандартних психолого-педагогічних завдань можливий лише за
умови свідомого оволодіння методами наукового пізнання, ознайомлення з
методологією та логікою наукового дослідження.
Учитель подібний до садівника і
хірурга одночасно. До хірурга – тому, що повинен видаляти з душі неправильні
переконання, що склалися. До садівника – тому, що повинен садити дивні квіти
людяності. Людина, що вибрала цю святу посаду, забов’язана сама себе звіряти з
вищими критеріями: тут вже неприпустимі слабкості, які прощаються звичайним
людям, адже вчитель – це не тільки професія, це і покликання. Ще краще сказати
– служіння.
Наші випускники
мають такі якості і задатки і майже всі готові здійснювати виховну роботу в
сучасному освітньому середовищі.
Педколедж допоміг молоді стати освіченими, активними,
відповідальними громадянами, творцями демократичного суспільства.
Комментарии
Отправить комментарий